PORTAL RODZICA-zasady korzystania
- Wraz z zapisaniem dziecka na stołówkę rodzic/opiekun otrzymuje dostęp do „PORTALU RODZICA”. Link do Portalu Rodzica: https://stolowka151.loca.pl/.
- Portal rodzica daje możliwość:
- wglądu w stan płatności za posiłki
- samodzielnego odwołania posiłków do godz. 8:00
- dokonywania bezprowizyjnych płatności on-line
- uzupełniania/aktualizowania danych osobowych
- Po otrzymaniu dostępu do Portalu Rodzica, rodzic sam uzupełnia dane: imię i nazwisko dziecka, klasę, telefon kontaktowy oraz definiuje hasło do logowania.
- Odwoływanie posiłków rodzic wykonuje samodzielnie przez Portal Rodzica do godz. 8:00 danego dnia za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca.
- Płatności on-line można dokonywać bezpośrednio z poziomu Portalu Rodzica, są one bezprowizyjne oraz księgowane na koncie dziecka zaraz po dokonaniu płatności.
- Rodzic on-line może sprawdzać saldo na koncie dziecka:
- saldo 0,00, oznacza, że zdeklarowane posiłki są opłacone w całości
- saldo na minusie (np.:-31,00), oznacza, że jest niedopłata i jakieś posiłki nie zostały opłacone
- saldo na plusie (np.: 31,00), oznacza, że na koncie jest nadpłata wynikająca z odwołanych posiłków, która automatycznie pomniejszy płatność w kolejnym miesiącu.
8. Konto dziecka nie powinno mieć salda ujemnego (z wyłączeniem kilku ostatnich dni miesiąca, gdy zapisała sie już należność za kolejny miesiąc)
9. Każde niezgodności w naliczeniach systemu należy na bieżąco wyjaśniać, aby nie powstało saldo ujemne.
10. Aby dziecko mogło korzystać z obiadów, płatność powinna wpłynąć na konto stołówki do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego nowy miesiąc (wyjątkiem jest miesiąc wrzesień).
11. Opis funkcjonalności i terminów PORTALU RODZICA, znajduje się w Regulaminie Portalu Rodzica.
12. Opis korzystania z PORTALU RODZICA, znajduje się w Instrukcji obsługi Portalu Rodzica.