PORTAL RODZICA-zasady korzystania
- Wraz z zapisaniem dziecka na stołówkę rodzic/opiekun otrzymuje dostęp do „PORTALU RODZICA”. Link do Portalu Rodzica: https://stolowka151.loca.pl/.
- Portal rodzica daje możliwość:
- wglądu w stan płatności za posiłki
- samodzielnego odwołania posiłków do godz. 8:00
- dokonywania płatności on-line
- uzupełniania/aktualizowania danych osobowych
- Po otrzymaniu dostępu do Portalu Rodzica, rodzic sam uzupełnia dane: imię i nazwisko dziecka, klasę, telefon kontaktowy oraz definiuje hasło do logowania.
- Odwoływanie posiłków rodzic wykonuje samodzielnie przez Portal Rodzica do godz. 8:00 danego dnia za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca.
- Płatności on line będzie można dokonywać bezpośrednio z poziomu Portalu Rodzica, będzie ona księgowana zaraz po dokonaniu płatności, prowizja za operację to 1,9 % wartości przelewu.
- Płatności dokonywane przelewem tradycyjnym, będą księgowane w systemie do 24 godzin od wpływu na konto stołówki.
- Rodzic on-line może sprawdzać stan płatności:
- jeśli konto ma saldo 0,00, to znaczy, że zdeklarowane posiłki są opłacone,
- jeśli konto jest na minusie, to znaczy, że jakieś posiłki nie zostały opłacone
- jeśli konto jest dodatnie, to znaczy, że pojawiają się kwoty z odwołanych posiłków, które automatycznie pomniejszą płatność w kolejnym miesiącu
8. Aby dziecko otrzymało posiłek, konto dziecka nie może mieć salda ujemnego.
9. Każde niezgodności w naliczeniach systemu należy na bieżąco wyjaśniać, aby nie powstało saldo ujemne.
10. Aby dziecko mogło korzystać z obiadów, płatność powinna wpłynąć na konto stołówki do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego nowy miesiąc (wyjątkiem jest miesiąc wrzesień).
11. Opis funkcjonalności i terminów PORTALU RODZICA, znajduje się w Regulaminie Portalu Rodzica.
12. Opis korzystania z PORTALU RODZICA, znajduje się w Instrukcji obsługi Portalu Rodzica.